stellamenzies

Alla inlägg under oktober 2012

Av Stella Menzies - 28 oktober 2012 17:41

Idag gick jag upp tidigt! Jag skulle till Kadriljtävling ute på bullersta! Man tävlade inom ridgrupperna o vårat lag var utklädda till lucia tåg. Vi var snyggast av alla;-) jag fick rida den bästa hästen i stallet Hidalgo! Det gick jätte bra. Det ända som blev lite tokigt var att river (hästen framför mig) börja springa iväg och då blev avstånden lite konstiga men vi var ändå bäst!!!!!! Vi slutade på en 3 dje plats:)

Av Stella Menzies - 12 oktober 2012 19:32

Då var veckan avklarad ! Jag red idag efter skolan, jag fick busen Felix! Ikväll blir det soffmys med mamma, Adam o Charlie! Vi ska kolla på xfaktor!

Av Stella Menzies - 10 oktober 2012 18:55

Japp idag var jag i skolan igen! Jag jobba på ganska bra o vi fick sluta 10 minuter tidigare:) när jag kom hem kelade jag och min kompis med Charlie o han fick även gå för fösta gången i sele! Han tog det lite försiktigt o trassla ibland in sig i selen men det var för att den var lite för stor men det gick jätte bra! Han var jätte duktig!

Av Stella Menzies - 9 oktober 2012 18:55

Charlie är en blandning mellan lejonhuvad dvärgkanin o lejonhuvad vädur!
Han heter Charlie men kallas för ullråttan! För han ser ut som en ullråtta!
Han blir nio veckor på lördag
Han älskar morötter o är bäst!!!!!!

Av Stella Menzies - 9 oktober 2012 18:50

Nu kommer lite bilder på Charlie (ullråttan)!!!!!! Första o andra dagen

Av Stella Menzies - 8 oktober 2012 21:11

Idag gick jag i skolan men sedan gjorde vi det efterlängtade, vi hämtade kaninen Charlie!!!! Han är världensgulligaste kanin o han ser ut som en liten ullråtta därför fick han det smeknamnet:-) skriver mer sen!

Av Stella Menzies - 6 oktober 2012 17:23

Idag åkte vi till hemmatävlingen ute på drögsta! Min första start var gå Fölskvi o det gick jätte bra! 0 fel på hinder o vi vann!!!!! Det är en jätte bra placering för oss:) sedan hoppade jag med Casper också och då kom jag 2a med honom! 0 fel på hinder också;) min och Caspers bästa placering hittills!
Jag är jätte nöjd med dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Under är mina priser, jag fick den blågula rosetten och pokalen o rosettsnoddarna med Fölskvi och de andra fick jag med Casper:)

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards