stellamenzies

Alla inlägg under februari 2013

Av Stella Menzies - 28 februari 2013 20:08

Yes yes yes!! Jag ska åka till 1D world med min mamma, min lillebror och min kompis Erica på lördag!!!! Jag är jätte glad! Tack mamma :)
Vi ses på lördag 1D world

Av Stella Menzies - 27 februari 2013 15:34

Nu har jag kommit hem från skolan och jag vill bara säga att one direction är bäst!!!!!! HARRY <3 LOUIS <3
NIALL<3 LIAM <3 OCH ZAYN <3
Harry är bäst! Och jag vill verkligen vill 1D world i Stockholm! Den är bara öppen i 15 dagar :( Om jag inte får åka dit döör jag!!!!! (bokstavligen)
1a bilden är 1D world andra är
one direction :)

Av Stella Menzies - 23 februari 2013 15:20

Från förra söndagen tills igår har jag varit i Scotland! Det har varit jätte kul att träffa folk och gå i affärer och Deep sea world! Jag min pappa och min lillebror bodde hos våra kusiner där. Det var jätte coolt också för det fanns one direction tårtor och godis!
Igår kom vi hem vid 12 på natten så jag är ganska trött nu

Av Stella Menzies - 9 februari 2013 16:28

Hejsan. Jag ville bara att ni skulle veta att mina favorit djur är bäst! Sofia för att hon är bäst! Tyson för att han är kelig! Charlie för han är världens gulligaste! Hidalgo för att han har hjälpt mig komma någonstans i hopptävlingar! Dancing queen för att hon är bra i allt och fick en jätte bra hopplektion med mig i fredags och ja, alla de här djuren är bäst i hela världen <3 jag hade ingen dancing queen bild så hon får ta åt sig av hjärtat!

Av Stella Menzies - 5 februari 2013 21:02

Jag har tagit några kort på Charlie så här kommer några

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards