stellamenzies

Alla inlägg under april 2013

m&m

Av Stella Menzies - 25 april 2013 20:04

Min mormor och morfar har varit hos oss hela veckan! Kul! Jag har också anmält mig till en hemmatävling ute på drögsta där jag ska hoppa Casper. Tisdags hade vi nationella prov i engelska och imorgon ska vi också ha det! Imorgon ska jag också rida. Ska bli kul :)

Av Stella Menzies - 20 april 2013 22:23

Nu ska jag sova men i fredags tittade jag på twilight med matilde, de är jätte bra!!!! Sedan åkte vi rullskridskor och sedan åkte jag till Norrköping, sov där en natt sedan åkte vi på kalas till Järna. Det var också kul och sedan åkte jag tillbaka hem igen. Där var min mormor och morfar och de ska stanna en vecka. Ja det har verkligen varit jätte jätte kul! Det går inte att förklara hur kul!!!!! Men godnatt nu :)

Av Stella Menzies - 17 april 2013 16:08

Idag är det onsdag! Sedan har jag bara imorgon kvar i skolan! På fredag är jag ledig :) jag kanske kanske åker förbi drögsta då men vi får se. Idag på rasten så gunga jag och två kompisar kompisgunga. Vi körde att två skulle göra fart och en skulle ligga ner i mitten. Sedan skulle den som låg ner bli förhörd på engelska läxan.! Man fick väldigt mycket press på sig för att det gick så snabbt!!! När vi däremot skulle hoppa av hamnade mina ben typ under gungan så jag har ganska ont i mitt högra ben :(

Av Stella Menzies - 17 april 2013 16:08

Idag är det onsdag! Sedan har jag bara imorgon kvar i skolan! På fredag är jag ledig :) jag kanske kanske åker förbi drögsta då men vi får se. Idag på rasten så gunga jag och två kompisar kompisgunga. Vi körde att två skulle göra fart och en skulle ligga ner i mitten. Sedan skulle den som låg ner bli förhörd på engelska läxan.! Man fick väldigt mycket press på sig för att det gick så snabbt!!! När vi däremot skulle hoppa av hamnade mina ben typ under gungan så jag har ganska ont i mitt högra ben :(

Av Stella Menzies - 14 april 2013 19:14

Nu har jag kommit hem från Gnesta! Vi har haft jätte kul och hoppat väldigt mycket studsmatta!!! Nu kommer bilder (bilder på brasan finns i det förra inlägget)

Av Stella Menzies - 13 april 2013 11:21

Vi har efter typ 100000 försök lyckats tända brasan! Så här bra är vi

Av Stella Menzies - 13 april 2013 11:18

Jag har precis kommit till matildes stuga i Gnesta! Jag ska ta många kort som jag bloggar sedan men nu ska vi ha lite kul

Av Stella Menzies - 12 april 2013 18:55

Jag har precis kommit hem från stallet! Jag red Anemone. Det gick bra. Igår orkade jag inte skriva något för vi hade nationellaprov i kemi hela dagen. Jätte super tråkigt. Men imorgon ska jag åka till Gnesta med min vän! Ska bli kul! Synd bara att det regnar...
Anemone nedanför
.
.
.

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards