stellamenzies

Alla inlägg under december 2012

jul

Av Stella Menzies - 29 december 2012 22:18

Runt julafton har jag varit i Norrköping och fått många fina presenter! Imorgon åker vi till Stockholm till opera och på måndag åker vi till Västerås men som sagt har haft en underbar jul!

Av Stella Menzies - 20 december 2012 20:10

Idag har det varit en kul dag. I skolan hade vi elevens val. Då hade jag träslöjd och musik. På eftermiddagen åkte vi till bullersta för då skulle min kompis matilde rida. Efteråt åkte vi till mcdonalds och åt. Sedan åkte vi ut till drögsta då tog jag och matilde hand om två söta shettisar som heter Leo och Musse! Vi borsta dom och gosade med dom. På lördag ska vi va hand om dom igen! När vi har tagit hand om de 5 gånger får vi rida! :)

Bilderna är på Leo som jag tog mest hand om<3

Av Stella Menzies - 8 december 2012 19:55

Idag hade min lillebror "vuxenkalas" då kom släkten och lite så! Vi gick och åkte pulka och sedan drog jag min lillebror och våran kusin hemB-)
Det var jobbigt men ändå! Imorgon är det söndag och VARFÖR? Går helgen så fort!!!???? Aja om två veckor är det ju jullov iallafall! :)

På bilden är det jag och Charlie!

Av Stella Menzies - 7 december 2012 19:52

Äntligen helg!
Idag var det jobbigt i skolan för idag skulle vi lämna in våran uppsatts. Jag gick fram och tillbaka från klassrummet till kopiatorn flera 1000000000000000000000000000000 gånger! När jag kom hem var jag och min kompis ute i snön och lekte med Charlie. Efter red vi. Jag fick Dancing queen (Q) hon var hiiiimla trög men efter en stund blev hon mer framåt. Imorgon kommer släkten o då ska vi fira Adams födelsedag! Men nu Xfactor!

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards