stellamenzies

Alla inlägg under april 2014

Av Stella Menzies - 30 april 2014 22:35

Idag firade vi inte runt en eld utan var hembjudna och fick bli gäster istället. Glatt folk och trevligt som vanligt. Imorgon är det 1 maj och 13 dagar kvar till min födelsedag. Tiden går snabbt!

Hur firade ni er Valborg?

Av Stella Menzies - 30 april 2014 15:04

Har äntligen fått ledigt nu. Eller ja, två dagar extra då. Fast först ska vi ha tråkigt IUP samtal om typ en kvart. Det blev aldrig något förra veckan så det får bli idag.

Av Stella Menzies - 28 april 2014 20:16

Definitivt inte. Fick Ruben och tyckte väl att det gick bra i början med sedan började han tramsa sig så mycket. Han drog ner huvudet hela tiden och ni ska bara veta hur många avramlingar det hade blivit om jag inte hållt mig kvar. Som tur är så höll jag mig kvar. I slutet var det bara jag och ridläraren i ridhuset för att Ruben skulle galoppera. Det gick lite bättre då. Han skötte sig i galoppen men drog ner huvudet ibland i traven. Blev sååå sur på honom och det löna sig tillslut. I slutet var jag nöjd ändå.

Det är så synd. Man kan inte glädja sig när det går bra för då blir man väldigt besviken om det går dåligt nästa gång. Har lärt mig det nu. Vi var på 5 och gick ner till 1 idag. Fy skam Ruben.

Av Stella Menzies - 26 april 2014 23:51

Har somsagt varit med en gammal kompis idag. Vi var lite längre än planerat dock :D Men så kul vi haft och det är verkligen skönt att umgås med någon som känner en utan och innan sedan 3 års ålder. Man slipper tänka över allt man ska säga hela tiden för man pratar som på ett löpande band eftersom att man veet att personen förstår. Vi har också gått och diskuterat gamla dagis minnen. Hah vad kul vi haft :)

Tidigare idag gick jag med Charlie i selen. Och dagen avslutades med film och mys. Bra start på helgen.

Fem snabba växa upp minnen :

Jag har haft lugg

Jag har bytt skola en gång hittills

Har bott i 9 olika hus hittills.

Jag har verkligen aldrig tyckt om kläder och mode förändras typ nu

Jag var en härmapa som liten. Hur man nu tolkar det :))

Av Stella Menzies - 26 april 2014 09:59

godmorgon xoxo

Av Stella Menzies - 25 april 2014 16:18

Tycker denna veckan varit så rörig. Alltså eftersom att vi började skolan i tisdags istället. Annars har det varit en utav de bästa på länge. Har verkligen fått mycket gjort och kan slappna av över helgen. Puhh. Imorgon ska jag träffa en barndomsvän. Eller vad säger man? Jag antar att jag fortfarande räknas som barn. En gammal vän då. Eller rättare sagt, En gammal bästis. Ska bli kuuul.

Ikväll blir det mys och imorgon får jag sova ut igen :D

Av Stella Menzies - 22 april 2014 21:21

Ni vet hur jag brukar vara, skoltrött ohneej nu är det skola osv... Jag trodde ju absolut att det skulle vara hemskt att gå tillbaka till skolan efter lovet. Men om jag ska vara helt ärlig tänkte jag knappt på det. Inga protester eller något sånt. Det känns helt okej. Även fast det är jobbigt så får man ju ändå en kick när man vet att det snart är sommarlov. Och det ska bli skönt. Imorgon har jag IUP samtal. Och i alla dessa 8 gånger 2 år har jag aldrig lärt mig att sluta vara nervös :D I vilket fall har jag drabbats av Twilight feber under lovet. Så kan det gå!

Av Stella Menzies - 20 april 2014 23:35

Idag var en sådan dag, då man kände att snart är sommaren här. Otroligt väder idag och man kunde gå utan jacka ända från 11 på morgonen till 6 på kvällen. Super fiiiint väder verkligen. Vi grillade korv och åt glass och igår var vi ju hos mormor och morfar och träffade släkten och som vanligt super kul :)

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards