stellamenzies

Alla inlägg under maj 2014

Av Stella Menzies - 30 maj 2014 22:33

Idag tog min kusin körkort! Grattis :) känns som om det var igår vi satt i sandlådan och lekte med sniglar XD

Imorgon åker vi och firar hans födelsedag med släkten. Jippie

Av Stella Menzies - 29 maj 2014 12:37

Frågorna är från tidningen Julia

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då? ? ohh svår. Jag är faktiskt inte så mycket för serier så jag vet inte.

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn? ? Jobba på hunddagis ofc.

3. Vilken är din favoritdoft? ? Fruktigt och bärigt.

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då? ? Utanför en kändis hus :o

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du? - vilken fråga!? Men aja skulle träffa alla jag känner och gillar och sånt.

6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet? ? Hmm jag hade inte gillat pojkband antar jag...

7. Vilket är ditt favoritverktyg? ? ehh va?

8. Vad gör du om tio år? ? Bor förhoppningsvis i London och är gift med Harry styles.

9. Vilken är din bästa danslåt? ? Har ingen aning.

10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då? ? En stoooor häst

11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro? ? Ahhh gett bort hälften till släkt och skänkt bort. Resten hade jag behållt och åkt jorden runt. Om jag orkar XD

12. Vad tycker du om ordet hen? ? bra ibland

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak ? Jadu jag kan typ inte laga mat men chokladbollar är jag bra på :D

14. Vad tycker du om köttkonsumtion? ? Köttkonvadå?

15. Är du beroende av något? ? Min mobil till 100 %

16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför? ? Vadå?

17. Vad gör dig riktigt förbannad? ? mobbare, människor som leker coola, alltså seriöööst. Sedan får vi inte glömma när min lillebrorsa retar upp mig.

18. Har du något riktigt bra husmorstips? ? Det är ju inte mitt men något jag använder ofta, ta tvål när saker "fastnat"

19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra? ? Com hem och tele 2 är det väl?

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn? ? Ganska ja.

Av Stella Menzies - 29 maj 2014 10:53

räddaren i nöden

Hej

Av Stella Menzies - 26 maj 2014 21:16

Idag fick jag Bumlingen på lektionen. Vi hoppade först på banan och det gick bra och han lyssnade. Det var lite obalanserat men jag är nöjd ändå. Sedan red vi ner till vallen och hoppade några terränghinder. Fett kul! Roligt och läskigt på samma gång men bumling var nöjd:)

Annars då? Jo igår och i fredags gick jag på en musikal som heter hair. Det var några från en skola här som hade sattit upp den. Skit duktiga var dom! En musikal som skulle platsa på den kungliga teatern i Stockholm ABSOLUT :)

Haha där tappade jag balansen

Av Stella Menzies - 24 maj 2014 16:17

Har hållt på och flyttat hela dagen. Puh. Det ända bra var att åka lastbil:D Har inte egentligen några bloggideer så det är svårt att veta vad jag ska skriva om men snart ska jag till Matilde på middag.

Av Stella Menzies - 19 maj 2014 21:23

Har minst 10 rubriker där det bara står bumling så jag var tvungen att komma på något nytt. Idag hade vi balans och lite voltige övningar. Man fick välja mellan barbacka eller sadel utan stigbyglar och jag valde utan stigbyglar. Med tanke på att min klumpighet och min balans absolut inte går ihop ;) Men vi gjorde några övningar och det gick bra. I slutet gick vi till vattenhindret och så fick hästarna gå och plaska där. Supermysigt :)

Av Stella Menzies - 16 maj 2014 21:57

I tisdags fyllde jag 14 hela år! Jag hade vänner hemma och jag fick presenter. Några av presenterna kommer jag foto och lägga ut här så håll koll! Annars har veckan varit intensiv och gått rätt så snabbt. Idag är det ju fredag och jag blir såå glad när jag slutar skolan på fredagar :D I love it. Och ojj vilken sommar värme det var idag!? Kunde vara ute till halv 8 med bara T-shirt. Snart kommer sommarn gott folk :)

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards