stellamenzies

Alla inlägg under september 2014

Av Stella Menzies - 29 september 2014 09:13

Så bjuder på några random bilder. Lite från fotograferingen och en gaalen på min kusin.

Av Stella Menzies - 28 september 2014 22:12

Underbar helg! Allt gick så fort dock. Jag började Lördagen med att faktiskt frivilligt gå ut och springa. Det var så skönt att komma ut och röra på sig! Sedan fick vi besök och på kvällen åt vi kräftor och spelade och hade jätte trevligt. Vissa sov över och åkte sedan hem idag på förmiddan. Resten av dagen har det bara varit lugnt och jag har fotat lite. Men tack mormor, morfar och kusiner med familj för att ni kom för det gjorde definitivt min helg. Synd bara att det redan är måndag igen. Men kanske ses igen på höstlovet? Hoppas!

Av Stella Menzies - 26 september 2014 19:58

Hej i mörkret! visst blir det snabbt mörkt nu. Buuuhu. Men äntligen är en skolvecka slut och dags för helg! :) Som jag längtat efter denna helg. Imorgon kommer hela tjocka nej smala släkten. Haha. Ska bli så kul att träffas och äta kräftor. Lite sent men bättre det än aldrig. Nu ska jag kolla på idol och så småningom äta kladdkaka som jag faktiskt lyckats baka helt själv. Om den blev bra är en helt annan historia....

Av Stella Menzies - 22 september 2014 20:05

   

Fick min fina bumling och jag är nöjd:) Jätte kul pass helt kortfattat

Av Stella Menzies - 21 september 2014 17:59

Söndagens hjärnträning!  

Av Stella Menzies - 20 september 2014 23:52

Precis när jag skrev klart det förra inlägget bestämde jag mig för att ta samma header som den förra men göra den i färg istället. Villsäga den som jag haft förut. Jag vet att adressen står fel osv men det får duga sålänge helt enkelt.

Av Stella Menzies - 20 september 2014 23:45

Hade tänkt att sova nu och vakna upp till en söndag nu igen. Vill bara kolla med er vad ni tycker om min header? Själv tycker jag den blev lite konstig. Typ lite spooky?! Haha. Byter säkert snart igen. Blir ju aldrig nöjd ju! Aja har ju inte skrivit på länge så tänkte bara kolla in här och uppdatera lite. Godnatt. Så trött nu.

Erkänn att ni möter på Hoppet oftare än vad ni tror....

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards