stellamenzies

Alla inlägg under juni 2013

Av Stella Menzies - 30 juni 2013 18:52

Jag vet inte vad jag ska skriva så jag bara pratar på om någoting! Jag undrar hur någon okänd person skulle reagerat om jag kom springandes mot den och skrek jag är ditt största fan! Hade den bara hjälp! Eller hade den stirrat på en, eller hade den tänkt "shit vad är det här??" Sedan hade man bett om autograf och så... Och om man gick in i en djur affär och frågat: har ni någon fisk som man kan steka tillsammans med lök och potatis för jag har iallafall hört att inte guldfiskar är så goda eller??? Inte för att sånna här tankar brukar slå mig men när jag ändå så måste skriva en stund, eller måste och måste men varför inte? Nu babblar jag bara på men men.. Har någon någon bra blogg ni vill jag ska kolla på eller kommentera så kan ni få skriva den i kommentarerna :) och sedan vill jag bara säga att jag vill att så MÅNGA som möjligt besöker min blogg för det skulle vara jätte kul! Kan vi slå 40 unika besökare tillsammans???

Av Stella Menzies - 29 juni 2013 09:08

Idag åker vi till landet och stannar där i 3 veckor! Ska bli kul. Vi ska också ha med Charlie som vi hoppas är frisk nu. (Han hade ätit gammalt hö så han fick ont i magen) Jag hoppas VERKLIGEN att det blir badväder :)

Av Stella Menzies - 28 juni 2013 15:17

Nu har jag ändrat på bloggen lite. Eller ja jag har bytt färg, omröstning, bild och något mer! Hoppas ni gillar bloggen och ni får gärna kommentera lite mer     

Av Stella Menzies - 21 juni 2013 21:51

Hej vill bara säga att jag har wifi på hotellet så jag kan blogggga!!! Här kommer några bilder

Av Stella Menzies - 20 juni 2013 22:14

Idag åkte vi och bada sedan åkte jag till Norrköping till min pappa, åt på McDonalds och sedan åkte jag hem. Imorgon får vi typ gå upp 6 för planet går 10 men sedan är vi äntligen i London!!!!! Kommer inte att blogga när vi är i London men gör det sedan! Hejdå :)

Av Stella Menzies - 19 juni 2013 22:58

Idag har vi badat i kallt vatten!!! Jag hoppade i på direkten! Imorgon åker jag till Norrköping och sedan hem och packa för på fredag ska vi till London!!! Ska ju ta många foton så jag har rensat min mobil väldigt mycket! Men ska bli jätte kul verkligen :) förhoppningsvis skriver jag imorgon. Hejdå

Av Stella Menzies - 17 juni 2013 23:19

Idag har jag tagit sommarens första dopp! Lite sent men ja... Det var inte så kallt 19 grader. Men nu ska jag sova. Godnatt. !

Av Stella Menzies - 16 juni 2013 22:59

Idag har jag varit på Strömsholm. Det var jätte kul! Jag hejade på Erica med Lilla Vargen, Julia K som VANN loppet överlägset med Son of River! Julia Blom som kom fyra med Almnäs Macarena och Isabella, Julia P och Tea med Erik, Bettan och Atom. Grattis alla tjejor!!!!! :)
Imorgon åker vi till våran sommarstuga! Det ska bli jätte kul men nu ska jag sova godnatt!!!

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards