stellamenzies

Alla inlägg under januari 2013

Av Stella Menzies - 26 januari 2013 11:13

Idag är det lördag och jag ska åka till stan snart! Igår var det jätte kul på ridningen och vi hade en jätte bra ridlärare som heter Sara! Jag hade hästen Q och hon är bäst!!!!!

Av Stella Menzies - 13 januari 2013 18:42

Idag åkte vi lite stjärtlapp på förmiddagen men sedan åkte vi till Norrköpings fälttävlanritt klubb (nåt sånt) för då skulle mitt låtsassyskon testa att rida! Det gick jätte bra och stallkatterna var super mysiga!
Aja imorgon är det skola blä!

Av Stella Menzies - 13 januari 2013 09:07

Nu kommer en bildbomb på Sofia och Tyson!

Av Stella Menzies - 12 januari 2013 21:59

Vi har precis tittat på film och jag är ganska trött för på förmiddagen åkte vi till Ingelsta handelscentrum och på eftermiddagen till badhuset! Men god kväll eller vad man säger! :)

Av Stella Menzies - 8 januari 2013 11:45

Nu sitter jag i skolan och har rast!
Jag har tråkigt...
Snart ska jag ha hemkunskap och sen typ no eller nåt sånt :)

Av Stella Menzies - 4 januari 2013 10:04

Den sista veckan på jullovet har jag varit i Västerås! Vi har varit hoss kusinen, på lekland och på en simhall. Idag ska vi gå på stan. Imorgon åker vi hem.

Av Stella Menzies - 1 januari 2013 00:17

Gott nytt år allihopa och hoppas 2013 blir ett bra år!

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards