stellamenzies

Alla inlägg under september 2013

Av Stella Menzies - 30 september 2013 20:19

Idag fick jag Felix på ridningen! Han var jätte bra men han var lite trött på slutet men ändå, han var super bra och glad! Mia sa att jag antagligen skulle få han på Onsdag med!:). Bumling och Looke var däremot lite busigare. Looke sprang hem till stallet. Eländiga häst. Och bumling är ju som han är :)

Av Stella Menzies - 30 september 2013 12:28

Nu är jag i skolan och snart ska jag ha franska. När vi slutar ska jag cykla hem och sedan rida. Jippi!!

Av Stella Menzies - 28 september 2013 23:53

Nu ska jag äntligen få sova efter lååång dag. Tänkte berätta lite om biljettsläppet. När klockan var 9 blev jag ställd i en kö. Det stod att det skulle ta mer än 60 minuter tills jag skulle kunna beställa biljetter. KÖRT tänkte jag eftersom att förra året så såldes det slut på 5 minuter. Dock så strulade ticnet sidan jäääätte mycket. Var inne på deras Facebook sida och följde tiden där för att se vad som hände. Det var många som inte hade fått biljetter och många som hade kommit fram men att det inte funkade att betala. Några slapp kön också, och vissa sa att biljetterna var slut när dom hade kommit fram. En efter en skrev tjejerna att dom hade fått biljetter vilket gjorde mig väldigt nervös. Trots allt negativt så stod jag kvar i kön men jag tänkte verkligen att det var helt kört. Jag var besviken och gick bort från Facebook. Efter en halv timme stod det att det var 30 minuter kvar. Jag gick in på Facebook igen och såg att vissa hade skrivit att dom var slut och vissa att dom hade fått. Det var 65.000 personer inloggade på ticnets sida! Ett under att sidan inte kraschade totalt! Kön rörde sig och tillslut kom jag fram! Det var min tur. Snabbt "kastade" vi oss över några sitt platser. Vi lyckades. Bästa känslan på länge :D vi fick läktare 2 långsida rad 1. Plats 5 och 6. Ganska bra platser alltså :) visst man är inte så nära dom men man ser dom bättre än om man hade haft stå plats. Såklart gick dom ut med en till konsert på lördagen men aja. Jag är sååå glad! :)

Stellsson

Av Stella Menzies - 28 september 2013 11:21

Jag fick biljetter!!!!!!! Är sååå glad men skriver sedan :) :D:D

Av Stella Menzies - 28 september 2013 08:36

Nu är det bara 20 minuter kvar ungefär!!!!!! Hjäääälp

Av Stella Menzies - 28 september 2013 06:01

Jag har startat datorn och väntar nu på att klockan ska bli 7 så att jag får se vilken köplats jag har:) Vid 9 släpps biljetterna. Jag är vääääldigt trött men jag måste hålla mig vaken för jag får inte somna om! Jag ställde klockan 3,4 gånger men gick upp efter andra idag. Just nu är klockan 05:42 vilket betyder att det ungefär är 3 timmar och 45 minuter tills biljetterna släpps. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.... Det är så mörkt och det är bara jag som är uppe:o. Hmmm vad ska jag göra??? Kan inte någon annan vakna? Jag kanske kan skriva om dagen igår? Då håller jag mig iallafall sysselsat en stund. Första lektionen vi hade idag så hade vi svenska. Vi hade en vikarie. Vi hade passet i TRE timmar. Jobbigt och långt. Sedan åt vi lunch. Det blev ris och någon gryta. På rasten var jag med Matilde. Efter lunchen hade vi NO hela eftermiddagen. Första timmen hade Hans genomgång och vi jobbade lite och andra timmen kollade vi på film. Vid kvart i 3 fick vi sluta. Då cyklade jag hem. På vägen mötte jag Matilde så vi gjorde sällskap resten av vägen. Vi hoppade lite med Charlie och annat. På kvällen kollade vi på IDOL och åt chips och nu sitter jag här och väntar på mina biljetter. Klockan är 05:58 nu vilket betyder att det är snart 3 timmar kvar. Jag kommer försöka uppdatera hoppas jag! Vi ses :)

Stellsson

Av Stella Menzies - 28 september 2013 05:31

Av Stella Menzies - 27 september 2013 16:13

Blogga inget igår. Jag vet men jag hade inget att skriva om... Men idag är det Fredag och helg iallafall! Fast det blir ingen sovmorgon för mig!! Har ställt klockan nu:) ska upp halv 6

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards