stellamenzies

Alla inlägg under augusti 2013

Av Stella Menzies - 30 augusti 2013 22:22

Idag har jag ridit för sista gången i skolstallet innan jag övergår till ponnystallet på måndag! Vi hade markarbete utomhus och det REGNADE. Aja jag fick Felix och det gick lite segt som det brukar med honom men han hoppade och skötte sig ändå. Just nu regnar det och åskar lite men imorgon är det Arnö dagen och på söndag är det öppet hus på Bullersta! Kom på söndag 1 september !!!! Det är min helg men just nu ska det bästa bli att sova!!!! Godnatt

Av Stella Menzies - 28 augusti 2013 21:32

Filmen var bäst ingen protest!!! Jag dog, hejdå

Bio

Av Stella Menzies - 28 augusti 2013 16:08

Klockan 6 blir det äntligen biiiiooooo!!! Vi ska se 1D3D this is us!!!! Jag har längtat sen i våras. Ska bli så kul och Matilde och Erica ska med också!!!!

Av Stella Menzies - 27 augusti 2013 08:11


Av Stella Menzies - 26 augusti 2013 21:27

Idag åkte jag till Bullersta och provred inför den nya ridskolan med Erica och Edith!! Jag fick Bumling.

Av Stella Menzies - 25 augusti 2013 21:29

Meeen imorgon ska jag provrida!!! Yey. :) fast först skola :( idag var vi på Finspångs äventyrsbad och det var lika kul som vanligt. Jag hoppade från trean jätte mycket osså. :) HA DET BRA!!

Av Stella Menzies - 24 augusti 2013 22:52

Hejsan! Idag har jag följt med till bion och sett filmen hur många kramar finns det i världen! Den var helt OK. På kvällen grillade vi och spelade kubb. Imorgon ska vi till Finspångs äventyrs bad! Najsit majsit....

Tack för att du läser min blogg och Godnatt :):):)

Av Stella Menzies - 24 augusti 2013 11:15

Som jag lovade och som jag glömde så skulle jag skriva hur det gick på ridningen. Och det gick bra! Jag hade Dancing Queen (Q). Hon var lite seg i början men efter en stund blev hon lite mer framåt. :) Vi red på vallen. Efter ridningen letade jag och Matilde efter det nya ponny stallet! Vi hittade det men det var ingen häst inne men istället hittade vi två kaninungar i en box!!! Dom var jäääättttte gulliga

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards