stellamenzies

Alla inlägg under maj 2013

Av Stella Menzies - 31 maj 2013 18:44

Nu är jag på väg mot Norrköping och ska vara där under helgen! Jag har hoppat lite med Charlie idag och det gick bra ?? det finns bilder på Facebook och så också för er som känner mig :) när jag får internet igen så kan jag kanske lägga ut några bilder här :D

Av Stella Menzies - 28 maj 2013 16:55

Jag sitter ute och det känns som om det typ är 25 grader ???Puh... Vad varmt

Av Stella Menzies - 28 maj 2013 16:55

Jag sitter ute och det känns som om det typ är 25 grader ???Puh... Vad varmt

Hej

Av Stella Menzies - 19 maj 2013 21:22

Hej. Igår och idag var jag på stan och köpte mobilskal, nagellack , åt på McDonalds och köpte en present till min kusin som är ungefär 1år. Vi ska träffa honom imorgon! Igår var det Eurovision och såklart tittade jag på det! Jag hejade på Danmark och Sverige mest! (Och Storbritannien och Irland eftersom att världens snyggaste killar råkar komma där ifrån...) men det var faktiskt ingen överraskning att Danmark vann. Emelie var ju förhands favorit!!!!! På onsdag ska jag vara med på hopptävling och hoppa Atom och Casper. Får se hur det går.... Men hejdå :)

Av Stella Menzies - 14 maj 2013 17:34

Hej!visste inte om jag skulle skriva att det var min födelsedag idag eller igår. Det var ju igår men jag föddes ju halv tolv på natten till den fjortonde ? men iallafall jag är stoooor nu!

Av Stella Menzies - 9 maj 2013 08:26

Hej jag vet inte vad jag ska skriva om men jag har inget roligt att göra så nu så skriver jag bara något. Igår hade vi ju ute lekar på skolan. Det var ok... Vi grillade också hamburgare på skolgården. Sedan slutade vi två och då cyklade jag, matilde och Edith hem. När vi kom hem fikade vi utomhus och jag har blivit solbränd!!!!! Sedan kollade vi på ett program som heter snurra flaskan. Det är jätte bra!!! Vi ville göra våran egen verision. Så vi skrev massor av lappar och gick ut och körde sanning eller konka fast bara med konkan. Idag är vi lediga och imorgon och då ska vi rida och sedan är vi också lediga helgen såklart. På söndagen ska jag vara med carisma och på lördagen ska jag ha släktkalas för jag fyller år på måndag!!!!

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards