stellamenzies

Alla inlägg under oktober 2013

Av Stella Menzies - 31 oktober 2013 21:31

Vi rockade det lilla samhället! Haha. Vi fick mycket godis, pengar, bullar och äpplen. Jag var pumpa, sååå coolt asså. Matilde var en djävulv. En cool jävel :D Adam var liemannen och Edith var häxa. Men bäst var vi! Imorgon blire rykttävling :)

Av Stella Menzies - 31 oktober 2013 15:48

Ikväll går vi halloween! Ikväll kommer kort från det ut här på bloggen! Så håll ut! Ett särskilt stort tack till Mormor och Morfar som vi fick pengar av idag :) vi hinner tyvärr inte gå på bio men istället köpte vi halloween saker. Dom är jätte fina så tack! Ikväll får ni se hur dom ser ut :)

Här kommer några bilder från stan

Av Stella Menzies - 31 oktober 2013 11:31

Av Stella Menzies - 31 oktober 2013 11:25

Av Stella Menzies - 31 oktober 2013 11:02

Har verkligen ingenting att göra nu så dags att bloggish! Haha såg att jag hamnade på plats 22 i flest inlägg för dagen sedan när jag skrev det sista inlägget. Men 1 an var svår att slå! 22 inlägg har jag för mig att det var! Snacka om att nörda bloggplatsen!! Såå vad händer idag? In till stan och göra något men annars ingenting. Helt ok väder idag. Molnigt men regnar inte. Imorgon är det rykttävling! Vi kommer ägaaa haha. Men får bara hoppas att Felix inte har rullat sig så att vi får mer tid att fläta och fixa sånt istället för att borsta, borsta och borsta hela tin. Men aja vi är bäst i stan ändå så att säga :)

Av Stella Menzies - 30 oktober 2013 22:41

Nämen kolla! På nummer 57 i mest inlägg för dagen av alla på bloggplatsen antar jag? Haha tycker int jag har skrivit jätte mycket. Eller jo kanske ;)

Av Stella Menzies - 30 oktober 2013 22:37

Alldeles snart dags att sova. Idag har jag bara varit hemma och inte gjort så mycket. Varit med Matilde och så. Imorgon. Ska vi in till stan och på kvällen ska vi förmodligen gå en bus eller godis runda. Bara för att godis är så gott :) sedan är det inte många dagar kvar på Höstlovet! Usch

Av Stella Menzies - 30 oktober 2013 19:21

Tack för att jag kan gå in på Besöksstatistiken och se att jag har 103 unika besökare! Bloggen går uppåt mina vänner :D tack så jätte mycket fortsätt tipsa om ni redan gör det och börja tipsa om ni inte har gjort det! Tack.

Hittade en ganska rolig bild från London. Bästa London

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards