stellamenzies

Direktlänk till inlägg 25 juli 2014

Hata bara för att hata?

Av Stella Menzies - 25 juli 2014 19:23

En sak jag blir riktigt sur och irriterad på. Det är folk som hatar, ogillar och trakasserar människor, framförallt kändisar på nätet. Tror att det är många som tycker som jag. Antingen är jag trögfattad eller så är det så overkligt. Om en kändis lägger upp en bild på nåt socialt media så är en tredjedel bara massa dumma kommentarer. Förolämpningar. Fick ganska nyss reda på att Justin Bieber har slagit rekord i guiness world records för flest ogillningar på youtube. Alltså seriöst? Wow vilket rekord jag blir såå glad. not. Människor är avundsjuka och arga och eftersom att man sitter bakom en skärm blir man helt plötsligt självsäker och man har ju faktiskt inte sagt rakt ut vad man tycker. Man har ju skrivit och klickat på send. Så då är det väl inte fel? Jo jo jo. För gissa vad. Efter en stund får personen meddelandet till sin skärm och läser och tar in. Skulle det inte kännas konstigt om du fick en kommentar från en tex Amerikanare på andra sidan jorden som du aldrig har träffat eller pratat med och det stod massor med elaka saker om dig?

Ännu sjukare - Säg att det finns en kändis som enligt dig har stor näsa. På internet kommenterar du: usch vilken stor näsa så ful osv. Om det hade varit exakt samma person fast inte känd då. Och det var din granne. Hade du då plingat på dörren för att berätta hur stor näsa personen har? Neeeej tror inte det va.

Sedan kan jag säga att det finns personer jag ogillar själv och det antar jag är fullt normalt. Men den gången jag kommenterar något dumt till den personen så får ni gärna ringa 112 så det kommer någon och frågar hur jag mår.

Haters är bara osäkra människor som sitter bakom sin skärm och slösar sin tid på nåt dåligt. End of story.

Varför jag bestämde mig att skriva om detta är för att jag sett hur många kändisar framförallt då fått hat mejl efter hat mejl från personer som inte vet ett skit om dom. Hoppas ni hängde med och håller med :):):) Föresten så betyder :) glad smiley. Om ni kollar från sidan ser ni ögon och mun. Tillexempel så har jag redan fått förklara det för min mormor så tänkte att det är bäst om alla vet det nu eftersom att det är mitt favorittecken. Haha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stella Menzies - 1 januari 2015 23:08

Min nya blogg hittar ni på stellamenzies.spotlife.se

Av Stella Menzies - 1 januari 2015 21:37

Jag kan väl inte direkt erkänna att jag er en så stor "nyårslöften människa" haha de brukar oftast inte hållas eller så glömmer jag bort dom. Jag är inte heller så "new year, new me" eftersom att jag anser att jag har alla dagar på mig oavsett år att...

Av Stella Menzies - 1 januari 2015 01:31


Önskar er alla ett bra år 2015! Lite kul kommer upp på bloggen snart också hmm... ...

Av Stella Menzies - 24 december 2014 13:56


Av Stella Menzies - 23 december 2014 23:41


Vart ni än är eller hur ni än mår så vill jag bara säga God jul! Imorgon folks så är det JULAFTON wihoo:D ...

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards