stellamenzies

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Stella Menzies - 1 januari 2014 21:58

Igår var det super mysigt. På morgonen öppnade vi lite nyårs presenter. Fick blandannat One directions parfym Our moment. Har velat ha du jätte länge så jag är super glad :) På eftermiddagen gick vi en ljusvandring. Det var jätte trevligt men efter en stund gick vi tillbaka hem. Då det började kännas lite som Tokyos tunnelbanor ;) köerna segade sig fram. Sedan på kvällen så gick vi till parken och smällde fyrverkerier och kollade på fyrverkerier också. Skit mys. Vid 00:00 stod vi också där och blev ett litet jubel rop :D Gott nytt år, Gott nytt år!

Nyårs löften då?
Njaa har inget seriöst alltså men ska försöka läsa lite mer. Har typ 10000 böcker som bara ligger där. Förra året hade jag inte heller något löfte men vet att jag tänkte på att jag ville bli "mindre blyg" och ta för mig mer. Skrev ju ett inlägg för inte så länge sedan där jag beskrev att det gått ganska bra. Så jag är nöjd. Dags att läsa mer böcker.

2014 SKA leverera

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards