stellamenzies

Alla inlägg under augusti 2012

Av Stella Menzies - 3 augusti 2012 21:01

Idag gick jag och min mamma upp tidigt för vi skulle åka till ekhaga gård och rida turridning på islandshästar. Jag fick en jätte söt häst som hette pärla! Hon var snäll men bockade lite grann för de dumma flugorna! Mamma fick också en söt häst och den var jätte snabb! Vi skrittade,tölta och galoppyrade lite. Efter fick vi fika där. Jag rekommenderar stället till dom som årkar åka ända till Vadstena. =) Efter var jag lite hungrig så vi åkte till McDonalds och köpte lite. När vi kom hem till stugan igen så fikade vi efter det så skulle min morbror och min kusin Allan åka hem:( lite senare på eftermiddagen när det var finare väder åkte vi till badet och då simmade jag 200 m yes!Snart så ska jag kolla när Therese Alshammar simmar,hoppas hon kommer till final=)Hejdå!

Av Stella Menzies - 2 augusti 2012 20:17

Idag efter frukosten spelade jag badminton med min mamma. Men sen blev det jätte varmt så då gick vi in och åt lunch. Vid halv två packade vi lite fika som vi skulle ta med till stranden! Det var super iskallt idag i vattnet men jag badade mycket ändå:) jag snorklade lite också o då kolla jag på fiskarna men det var ganska grumligt i vattnet! Sen gick jag upp o fikade. När jag hade fikat klart hoppade jag i igen och då simma jag ca 115 m. Det längsta jag har simmat är 200 m men jag årkade inte det idag:( När vi hade varit på stranden hela dan så packade vi ihop och åkte till antikaffären men det var bara öppet på helgerna nuförtiden så vi fick åka därifrån på direkten. Vi åkte istället in till handlarn (som affären heter) och köpte glass!!=) Därefter åkte vi hem till torpet igen. Jag satte på os på direkten och hann precis se när Sverige fick sitt andra silver,yes!!!=D till middag åt vi mina tre abborrar o lite pasta och köttbullar! Nu ska jag gå och spela ryktet går som är ett jätte roligt spel. Hejdå!

Av Stella Menzies - 1 augusti 2012 22:09

Jag började dagen med att åka ut till skön med min morbror och testa fiskelyckan. Vi kom nöjda till baka med två abborrar!!!:-) vi fick även en liten gädda fast den kasta vi i igen. 2-3 bottennapp också:) när vi kom tillbaka så "lekte" jag lite med killarna också sen kom min mormor och morfar. Vi åt tårta o fikade för vi firade Elin dagen! Jag ,min mamma och min mormor heter Elin i mellannamn och det var Elin som hade namnsdag idag;) lite senare åkte vi ner till skön igen men då skulle vi bada! Det var iskallt i vattnet men jag och min kusin hoppade från bryggan jätte många gånger:) efter det var det skönt att hoppa i varma kläder igen!!! Till kvällsmat åt vi gädda som vi hade fått upp tidigare det var gott! Nu ska jag gå och äta choklad och titta på OSHejdå!!!!

Av Stella Menzies - 1 augusti 2012 11:16

Den här bloggen är ny och det var snälla Julia som fixade den åt mig men just nu är det lite krångel med bilder o färger men så snart jag har fått till den så lovar jag att den kommer vara bra!!!:-)

Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards