stellamenzies

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Stella Menzies - 22 september 2013 21:27

Godnatt. Men har faktiskt en väääääldigt dålig nyhet..... Det blir ingen ridning imorgon :( det blir en dålig vecka med andra ord alltså. Ingenting händer. Aja bara att ta det som det är. Får väl istället hoppas att veckan går snabbt och det snart blir helg igen. För nästa vecka får jag istället rida på både måndag och onsdag. Så nästa vecka blir bra iallafall :) godnatt

Stellsson

Av Stella Menzies - 22 september 2013 16:40

Jag la ut en bild förut och visade att 1D skulle komma till Sverige 13/6-14. Jag vill veeerkligen gåååå! Men jag är jäääätte nervös!! Jag tänker på det varje dag. Vad händer om jag inte får biljetter? Jag kommer bokstavligen dö. Jag har varit med om det förut. Det här året. Det var hemskt och jag vill verkligen inte att det ska hända igen... Jag måste gå upp vid typ 6 för att ställa mig i kön och biljetterna släpps vid 9. Då gäller det att vara snabb! Väääääldigt snabb. Jag tänker på det hela tiden. Hur det kommer att gå. Antigen blir den dagen bäst eller så blir den sämst. Den dagen kan inte bli OK eller mittemellan. Den kan bara bli bäst eller sämst. Jag tycker det är konstigt för man ser jätte många som skriver: jag ska gå och vi ses på friendsarena och allt sånt. Hur kan dom vara sååå säkra att dom får biljetter? Har dom något knep? Jag vill mest i hela världen gå men jag är inte säker om jag får biljetter. Det är jätte svårt. Förra året såldes det slut på 5 minuter. Och då var det ändå jätte många som inte fick biljetter. Den här chansen kan inte missas. Jag MÅSTE få biljetter. Jag hoppas iallafall... Sååå jag vill vill vill. Fast ännu grymmare för dom som köper meet and great biljetter.


stellsson

Av Stella Menzies - 22 september 2013 12:11

Idag vaknar man av regnsmatter mot fönstret. Inte kul. Få se vad som händer nu i eftermiddag. Har i stort sett sovit hela förmiddagen. Inte så stor lust att gå upp till en grå regnig dag. Det ända jag vet är att det blir pannkakor att äta. Förresten undra varför det heter pann kakor. Det är väl inga kakor?? Aja ha en bra söndag! :)

Stellsson

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards