stellamenzies

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Stella Menzies - 8 oktober 2013 21:19

Förresten. Innan jag slutar blogga.... Idag var det EXAKT 1 år sedan jag fick Charlie <3 somsagt bra att skriva blogg så man minns ;). Ni ska förstå hur långt vi har kommit tsm. Han hoppar 40 cm hinder utan problem och är bara 1 år! Visst det finns mycket att öva på i hans lilla envis men han är ju annars huuuur snäll som helst. 1 år tillsammans <3 älskar dig Charlie. Nästa år får vi se om vi kan åka ut och tävla också :D

Kan inte ens förstå att det är samma kanin

Av Stella Menzies - 8 oktober 2013 21:10

Idag på förmiddagen var vi i östra sporthallen. Vi hade kunskaps dagen. Det fanns olika stationer och så skulle man på varje station göra något psykiskt (hur nu det stavas) eller fysiskt. Våran klass ägde!!! Nä bara skoja vi kom typ sist eller nåt. Inte rankad topp 3 iallafall. 1 an vann 10000 kr!!!! Aja våran klass är bäst ändå. På kvällen satt jag och spelade Sims typ hela tiden. Såååå beroende haaha.

Av Stella Menzies - 8 oktober 2013 20:34

En fråga dom flesta bloggare ställer sig varför bloggar jag? vi bloggare har alla väldigt olika men ändå samma svar.

Jag bloggar för att jag tycker det är kul. Det började med att jag började läsa mina vänners bloggar. Jag blev väldigt sugen på att börja blogga själv. Jag läste andras bloggar i stort sett hela sommaren. Men i augusti förra året fick jag hjälp av en kompis att äntligen fixa en egen!

I bloggandet ingår det att man inte bara gör inlägg utan att man också läser andra bloggar och hittar inspiration, nya sett att skriva osv.. Jag tycker att det är kul att ha någonstans att skriva saker när inte hjärnan kan komma ihåg allt. Blicka tillbaka om tjugo år och se bloggen. Jaha det där tyckte och tänkte jag på då. Tex. Att skriva dagbok och att blogga är nästan samma sak men när man skriver dagbok har man det för sig själv och man kan skriva i stort sett vad som helst. Man får ut allt på ett papper som man vet att ingen annan kan se. I bloggandet tycker jag att det är roligt att andra kan läsa det jag tycker och hålla med eller inte hålla med. Hjälpa nya bloggare att komma igång med sin blogg och få inspiration. För om det bara var jag i hela världen som bloggade så skulle jag aldrig få inspiration. Vilket är lite tråkigt.....
Dock i sin blogg skriver man inte vad man tycker om andra personer negativt och man skriver inte riktigt vad som helst. Vem som helst kan se det man skriver. Men om jag fick välja mellan blogga eller dagbok väljer jag såklart blogga. Det är mycket mer spännande!! Ha det bra :)


Stellsson

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards