stellamenzies

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Stella Menzies - 28 oktober 2013 22:28

Fick William idag igen men det gick betydligt bättre denna gången! Vi red på volter och formade och sånt. Han var jätte fin :) i galoppen sprang han in i den i början men sedan när man hade fattat galopp några gånger så fattade utan att springa som en galning :) duktig kille. Han sökte sig neråt med huvudet också några gånger så det var bra! På fredag blir det rykttävling där ute.

Men hjälp haha när jag kollar noga på bilden så ser det ut som att sadeln är en miniatyr och mina ben är nästan som jockey sits. Dags att ta neeeer benen lite grann ;)

Imorgon blir det tidig uppstigning och sedan buss till Stockholm. Vi ska gå på museum, gå till hovstallet och McDonalds innan vi åker hem. Vi kanske hinner gå lite i stan också! Men godnatt

Stellsson

Av Stella Menzies - 28 oktober 2013 16:54

Snart bär det av till stallet! Guu vad det regnar! Är nog stormen som är påväg. Hoppas och tror vi får rida inomhus. Imorgon ska vi till huvudstaden. Stockholm. Vi åker dit med buss istället för tåg pga stormen. I London har de ju till och med fått stänga ner tunnelbanorna. Stackars alla miljoner som färdas med dom! Skriver sedan efter ridningen

Av Stella Menzies - 28 oktober 2013 12:31

Nu är klockan lixom halv 1. Det känns så konstigt för när man är i skolan så går tiden så långsamt och när man är hemma så känns det som om man har på snabbspolnings läge. Men iallafall ska bli kul att rida idag :)

Av Stella Menzies - 28 oktober 2013 11:08

Har redigerat lite bilder. Det är jätte bra för vissa bilder som har varit mörka har jag gjort ljusa och de som varit suddiga har jag gjort skarpa.

Kolla

Här har jag ju bara ändrat filter men ändå stor skillnad tycker jag

Skarp heten är absolut ändrad i den här!

Detta är min favorit. Verkligen jätte stor skillnad :)

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards