stellamenzies

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Stella Menzies - 9 november 2013 23:38

varför ändrar jag min blogg hela tin? Namn, utseende, bilder osv jadu jag har ett simpelt svar. Jag vill förnya, utveckla och bli nöjd med bloggen. Att man blir nöjd med sin blogg tycker jag är viktigt och försöka få den till sin egen. Alltså tex att det här är min stil. Viktigt. Sedan att förnya den skulle jag som läsare tycka vara roligt. Att få se nya utseenden och inte bara gamla vanliga. Så det är mest det. Just nu är jag väldigt nöjd med min blogg och ska försöka att låta den vara ;)

Nu är det bara topplistan kvar att komma med på ;). @---)---- en ros. Haha skulle bara testa. Godnatt! Skönt att få ännu en sovmorgon.

Av Stella Menzies - 9 november 2013 22:45

Blir så glad när jag får se sånt här! Det värmer mig verkligen! Och tack alla andra för kommentarer också. Att få respons på det man gör är bara bäst :) ni är bäst <3

Av Stella Menzies - 9 november 2013 15:53

Var på stan idag och handlade presenter. Tycker dan har gått så snabbt alltså! #helg

Av Stella Menzies - 9 november 2013 15:06

Jag vet inte om ni har försökt kolla min blogg men det är strul med den för jag har bytt namn. Sorry men jag ville verkligen byta. Nu heter jag stellamenzies.bloggplatsen.se istället. Så sök på det eller sök bara på stellamenzies.se. Det ska också gå. Tack så mycket :) kolla min nya header! Snygg va?

Av Stella Menzies - 9 november 2013 11:14

Lördag helg bäst. Idag blir det stan och köpa present till både mamsi och Adam. Båda fyller ju åååår. Sedan blir det väl lite julklapps kris som det blir varje år för mig. Haha. Men det kan få vänta lite. Det är ju trotsallt bara November.

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards