stellamenzies

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Stella Menzies - 24 november 2013 21:16

Fick ju inte mycket sömn igår så ja, vill vara utvilad för en ny skolvecka och ridning imorgon!

jag har en känsla. Som inte går att beskriva. För One direction. Alltså det är helt sjukt. Efter 7 timmar med dom så är det bara dom man tänker på. Jag vill träffa dom och se dom ungefär så är känslan om man ska kortfatta den. Nä men asså dom är helt fantastiska och även om jag skulle få träffa dom så skulle känslan fortfarande vara kvar. Ni förstår säkert ingenting men ja den är speciell!

Har 2 blogg idéer som jag ska försöka få ut i veckan. En av dom kommer vara det längsta inlägget på denna blogg! Och då kommer jag inte ens ha berättat en fjärdedel av vad det handlar om! Men jag kan räkna på att inläggen kommer ta ungefär 30-40 minuter att skriva. Det känns som att jag får idéer varje dag nu. Super!

Åhh ja sedan får ni räkna med att jag har blivit värre drabbad av One direction infektion också!! 13 juni 2014 kommer bli bäst!!!

Adams tårta

Av Stella Menzies - 24 november 2013 18:26

Lång dag idag och verkligen super trött! Känns typ nu som att klockan är 9 eller något sånt.

Men det var sjukt värt det igår eller a inatt kanske man ska säga. Ångrar absolut ingenting hur trött jag än är. Åhh vad jag älskar dom!! One direction, gruppen som lyckades få stella att fangirla! Hehe...

Men än är inte dagen slut! Nu ikväll ska vi fira Adam och sedan blir det pappas pengar och solsidan :)

Av Stella Menzies - 24 november 2013 11:43

Igår. Jag såg hela 7 timmars långa livestreamen med 1D. Åhh det var det bästa jag sett på länge! Jag är så stolt över dom. Dom var verkligen super duktiga:D jag skulle bara villa skrika och gråta nu asså

Av Stella Menzies - 24 november 2013 00:50

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards