stellamenzies

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Stella Menzies - 15 november 2013 22:32

Tror att när de flesta kommer in på bloggen tänker dom att dom stannar om dom ser något bra eller något dom gillar. Så det första man ser är ett inlägg om att jag äter pizza. Aa då lämnar man för det är ju inte så intressant.

Min blogg handlar inte om pizzor utan jag växlar mellan riktiga långa inlägg och små vad jag gör nu inlägg. Men jag tycker att det är viktigt att man får se att jag lever lixom ;)

Min blogg handlar om mitt liv. En 13 årig tjej påväg mot tonåren. Jag gillar djur och varje måndag kommer ett nytt ridinlägg. Jag skriver även om kläder och skönhet. Nästan lite vad som helst. Stanna kvar om ni gillar det jag skriver om. Lämna om ni inte är intresserade. Lämna en kommentar så kollar jag igenom din blogg eller hemsida. Schysst samspel lixom.

Ville bara skriva det. Jag är en tjej på 13 år, rider, gillar typ alla djur och skriver om andra tonårs saker. Växlar mellan riktiga läsvärda inlägg och andra små korta.

Mina inspirationer är såklart Nellie och Smilla Berntsson :)

Kram


Av Stella Menzies - 15 november 2013 20:45

Hawaii utan skinka, sprite och en klubba! Allt som saknas just nu är nog en fungerande TV!

Av Stella Menzies - 15 november 2013 17:18

40 år idag. Snart tant asså! Nä skoja. Hoppas du mår bäst idag på din dag :D du är bästa mamman i världen och det kan jag garantera! Inget slår mamsi! Du kan stå på tå men kommer aldrig upp i hennes nivå. Samma sak som på min pappa så vet jag hur en förebild är. Vara snäll och sköta sig. Föregå med gott exempel och alltid finnas där. Det passar in på dig perfekt. Perfekt, är detta rätt ställe att använda det på? Jaaaa absolut tycker jag. Här blir ordet väldigt menings fullt!

Du har skött om mig toppen i 13 år. Från början av ditt vuxenliv. Ändå varit mogen och tagit hand om mig jätte bra, skrattat tillsammans med mig, hjälpt mig med det jag behöver, gjort allt för min skull.

Dags att ge till dig nu. En present, en kram, ett grattis har du fått. Jag älskar dig mer än så men visar det med känslor istället. Detta inlägg är till dig!
Som inlägget till pappsi. Önskar mig inte bättre föräldrar än er! Kram :) <3

Ledsen för denna bild mamsi. Döda mig inte men jag bjuder på denna ändå! :D

Av Stella Menzies - 15 november 2013 16:46

Imorse blev det ett direkt in i klassrummet moment då jag fick skjuts senare. Tråkig seg dag i skolan och sedan skjuts hem vid 3. Mamma har möblerat om myyyycket så nu har vi 2 "soffor" i Adams rum. Har glittrat några muggar och lite sådana förberedelser. Ikväll blir det pizza :). Ni får ta o ha de så bra asså.

Av Stella Menzies - 15 november 2013 07:11

"ny dag, nytt kapitel. Glöm gårdagen, lev idag

Godmorgon alla fina bloggläsare!
Gick upp vid 6 idag och väckte mamsi. 40 år idag!! Grattis du är bäst <3 fredag idag och sedan helg. Ha en riktigt bra dag :)

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards