stellamenzies

Alla inlägg under december 2013

Av Stella Menzies - 3 december 2013 19:00

Julminne


Vi väntade på att "tomten" skulle komma. Det var på kvällen så det var väldigt mörkt ute. Mormor har kameran i högsta hugg för att filma allt. ( detta var några år sedan ) Så kommer han, tomten. Som i det här fallet är morfar. Vi släpper in honom och alla brister i skratt. förutom de allra minsta som inte fatta. Vad har han på näsan? Jo han har sin tomteluva, sin lös näsa MEN så har han lös skägget över näsan! alltså det stället där det är ett litet hål för munnen har han över näsan. Näsan sticker alltså ut genom hålet. Gissa om det såg knas ut? Men mycket roligt. Sedan har vi allt på film också :)


Godjul 3 veckor i förväg

Av Stella Menzies - 3 december 2013 17:32

Jag och Wille  
 

Av Stella Menzies - 2 december 2013 21:17

På ridningen fick jag lilla Felix! Vi övade på skänkelvikningar och ja det gick väl bra. Det känns verkligen som att jag hittat knapparna på honom nu och framåtbjudningen är bättre. Men dock var han lite envis och ville inte vända ifrån de andra och så. Då fick han bråka lite med mig och inte riktigt så nöjd med det ;) Det är så roligt för när han är koncentrerad så lipar han. Det är sååå gulligt! Mycket kramar och pussar fick han innan jag åkte hem :)

Då går vi över till den lilla saken jag sa att jag skulle skriva om. Jag kallar den för December special. Alltså : I december, max 1 gång per dag så har jag en december special då jag bl.a kommer skriva om julminnen, hissa kändisar och lägga ut gamla bilder :) låter det bra? Sjukt spännande enligt mig. Vi testar och blir det inte bra så skiter det sig då. Men jag hoppas ni kommer gilla det för jag kommer iallafall ha kul när jag skriver det:) På julafton så blir det kanske en större grej av detta också. Jag börjar imorgon så får vi se hur det funkar.

Godnatt

Av Stella Menzies - 2 december 2013 16:09

Hemma och ska väl kanske äta snart. Sedan åka till stallet!

Varför bloggar jag inte så mycket om åsiktsinlägg? Jo jag tycker att jag skrev ganska mycket för någon vecka sedan så jag känner inte att jag har så bråttom med det. Men ja snart tror jag nog att det kommer något. Ska verkligen försöka engagera mig! Tjat tjat tjat. Har en del i skolan så när jag klarar av det så känner jag kanske att det kan vara lite mys att skriva något. Men ni ska veta att det tar MYCKET tid att blogga.

Men jag har en liten rolig grej som jag avslöjar antingen ikväll eller imorgon eftermiddag. Det har alltså med bloggen att göra. Inlägg... Aa vill inte ge fler ledtrådar nu:) men håll koll. Jag kan ju inte garantera att ni lixom WOW men bara en liten grej såhär i December.

Av Stella Menzies - 1 december 2013 21:27

Helgen gick snabbt som vanligt.. Men rolig helg iallafall. Ny skolvecka och jag ska jobba på som aldrig förr! Ska vara nöjd över det. Skriv något snällt till en vän och se till att börja veckan super! Godnatt

Av Stella Menzies - 1 december 2013 19:01

Such a flirt

Pure seduction

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards