stellamenzies

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Stella Menzies - 15 februari 2014 15:55

Tidigt på morgonen blev vi väckta..

Upp och hoppa. Dra på sig kläder, äta frukost, fixa sig. Övermata katterna (haha) sedan ner till bilen. Det var ju sommarlov och knappt en enda lampa var tänd i något hus. All packning tog upp hela bagage luckan och kuddar hade vi proppat in i bak sätet. Ready to go

Killarna hade ju paddorna men jag blir lätt åksjuk så jag fick roa mig med att köra lekar, prata, kolla ut genom fönstret, dricka vatten och försöka sova. Vi hade trotsallt 8 timmars bilresa framför oss. Först stannade vi vid brahehus och fikade lite och gick runt där ett tag. Det var någon gammal ruin där

Vi gjorde flera stopp vilket var väldigt skönt. När vi kom ner till Malmö var alla jätte spända på bron under vattnet. (Eller aa tunneln) var jätte mysigt där faktiskt! Sedan kom vi över till Danmark. Pling pling lät det i allas telefoner med sms att vi var i Danmark osv. Vi stannade någon gång i Danmark men sedan var det raka vägen mot campingen. Minns att vi körde vilse och runt och runt innan vi hittade till den. Men när vi kom dit kastade jag mig ur bilen och var mest lättad över att stillasittandet var över. Sedan gick vi och kollade runt. Det fanns jätte mycket skoj!

Den natten sov vi gått. Efter att ha gått runt på campingen hade vi (iallafall Viggo) jätte många nya bekanta vänner. Och dagen efter hade vi ju en hel dag på Legoland framför oss.





Snart kommer del 2

Av Stella Menzies - 15 februari 2014 10:15

Har fått en ny kusin!!! Det blev en tjej och hon är såååå söt <3

Kan knappt vänta tills vi träffar henne och hennes storebror :)

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards