stellamenzies

Alla inlägg under oktober 2013

Av Stella Menzies - 28 oktober 2013 12:31

Nu är klockan lixom halv 1. Det känns så konstigt för när man är i skolan så går tiden så långsamt och när man är hemma så känns det som om man har på snabbspolnings läge. Men iallafall ska bli kul att rida idag :)

Av Stella Menzies - 28 oktober 2013 11:08

Har redigerat lite bilder. Det är jätte bra för vissa bilder som har varit mörka har jag gjort ljusa och de som varit suddiga har jag gjort skarpa.

Kolla

Här har jag ju bara ändrat filter men ändå stor skillnad tycker jag

Skarp heten är absolut ändrad i den här!

Detta är min favorit. Verkligen jätte stor skillnad :)

Av Stella Menzies - 27 oktober 2013 22:58

Nä men seriöst. Trött. Har varit på dop idag :) annars bara varit hemma. Imorgon blir det första ordentliga lovdagen. Fast rida imorgon också. Känns konstigt att inte åka bort under höstlovet. Skulle verkligen behövas. Nästa måndag är det skola igen. Sedan gå där några veckor (många) sedan jullov. Bääääst :D men dröjer ett tag dit. Efter vinter blir det vår. Sedan 1D konsert. Längre än så är inget planerat. Börja 8 an sedan 9 an. Haha skoja. DET dröjer ett tag. Men aja tjingeling

Av Stella Menzies - 26 oktober 2013 23:29

Har kollat på titanic idag med! Den är sååå bra :D älskar den. Den är lixom väldigt speciell. Imorgon ska vi upp tidigt och dop. Jag vill ha sovmorgon! Jag vill ha sovmorgon !

Av Stella Menzies - 26 oktober 2013 19:14

Hahah fail att pris lappen är kvar!!

Av Stella Menzies - 26 oktober 2013 10:40

Har faktiskt inte ens gått upp ur sängen än! Idag blir det en tur in till stan. Ikväll sover Matilde och Edith över. Annars händer int så mycket.

Av Stella Menzies - 25 oktober 2013 22:30

Ska alldeles strax sova. Är ganska trött och har ont i huvudet så jag tror det är biverkningarna på sprutan vi tog igår. Men verkligen jätte skönt med Höstlov :) jätte glad och allt. Känner tillochmed att jag bara kan lyssna på glad musik nu ;) haha gör det nu osså. Sovmorgon imorgon. Bäst. 4 hästar som har fått mig att älska min sport :

Hidalgo 3 clearround tävlingar varav 2 blev felfria. Han är verkligen den häst som fått ut mig på "tävlingsbanan"

Dancing Queen Q är den hästen som jag ALLTID har känt mig säker med. Var skötare på henne en stund också. Verkligen huur snäll som helst.

Aladdin Fick vara med denna häst i en vecka. Helt underbar. Han har verkligen under 1 vecka fått mig att känna att hoppning kan vara "lätt"

Felix har bara ridit honom ungefär 5 gånger men jag älskar honom verkligen. Verkligen rätt häst för mig! Bara synd att han är B ponny.

Sedan har vi ju också massa med drögsta hästar. Erik Pegazus Casper Fölskvi. Ridläger, tävlingar osv. Casper har jag kommit 3 a med 2 gånger och 2 a 1 gång och Fölskvi har jag vunnit med. Erik och Peggan är ridlägers hästar och jag är otroligt tacksam att jag fick chansen att rida dom. Shettisar är speciella :)

Alla hästarna älskar jag och har på något sätt fått mig att älska det jag håller på med och ja dom är bara för bäst!! Ni betyder allt <3

Har inte bra bilder på alla men älskar Alla <3

Av Stella Menzies - 25 oktober 2013 20:12

Idol, chippe och myyyys. Så skönt med lov nu äntligen. Ska njuta av det ;)

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards