stellamenzies

Alla inlägg under oktober 2013

Av Stella Menzies - 20 oktober 2013 17:26

Vill förtydliga att jag sov över hos en kompis fredag till igår. Hon hade födelsedags fest. Mycket godis chips läsk och sånt. Idag gjorde jag inte så mycket. Inne i stan runt 12 och ut och handla mat runt 3. Hem och göra läxor. Franska. Glosor. Blir så trött på läxor. Särskilt när man får det över helgen. Man orkar lixom inte. Och fattar inte varför vi ska ha ledigt om dom ändå bara skickar med massor med skolarbete att göra över helgen. DUMT har nyss gjort choklad bollar. Ganska lyckat. Eller ja lyckat. Dom var ju faktiskt goda :) imorgon blir det ridning igen. Få se vilken häst jag får. Skriver eventuellt något mer inlägg ikväll annars blir det imorgon.

Bläää skola imorgon. Som jag alltid brukar säga...

Av Stella Menzies - 19 oktober 2013 22:39

Är väldigt trött efter gårdagen. Jag orkar faktiskt inte berätta nu men jag kan berätta imorgon kanske. Åhh mina öööögoooon. Godnatt

Av Stella Menzies - 18 oktober 2013 22:49

Godis! Chips! Snart dags att sova....

Av Stella Menzies - 18 oktober 2013 16:09

Gosar lite innan jag ska packa till i natt

Av Stella Menzies - 18 oktober 2013 12:44

Är i skolan och börjar om 2 minuter. Vi fotade lite på rasten. Snart NO

Av Stella Menzies - 17 oktober 2013 21:30

Igår följde jag somsagt med Erica hem. Vi åkte till stallet en stund och pysslade om Zipp och Pajj. Haah. Idag efter skolan gick jag på stan och köpte present till Alexandra för imorgon ska jag gå på hennes födelsedags fest! Jag ska sova över också :). Vad händer mer? .... Jo det är Fredag och helg. Slapp. Men har lite läxa som måste göras dock :( men annars blir det bra. Få se om jag hinner blogga imorgon men bloggar snart igen :) hejdå

Av Stella Menzies - 15 oktober 2013 21:30

Har haft 3 timmar matte idag. Hatar tisdagar. Imorgon ska vi ha idrott sista timmen. Det blir iallafall bra. Blickar vi framåt så ska jag följa med Erica till stallet imorgon och ta hand om Zippan och Pajjen. Ska bli kul! Har aldrig träffat Pajjen och träffade Zippan senast i sommar. På torsdag händer inget särskilt tror jag och på Fredag ska jag hem till Alexandra för hon fyller år. Sova över och sånt. Sedan är det helg igen. Ska försöka fördriva tiden till höstlovet. Vet inte vad jag ska göra då men ledigt iallafall!! :)

Av Stella Menzies - 14 oktober 2013 21:09

Red Looke idag. Gick bättre än förra gången. Vi skulle göra volter på medelinjen. Först i trav och sedan i galopp. Han var ganska pigg och drog ganska mycket. Han är vääääldigt stark! Höger galoppen gick bättre än vänster. Looke tar så långa kliv så man får lixom tänka om lite efter att ha ridit Lill Felix i typ en månad. Men bra gick det iallafall :)

Saknar Aladdin sjuuuuukt mycket! Älskar ponnyn! ???

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards