stellamenzies

Alla inlägg under oktober 2013

Av Stella Menzies - 22 oktober 2013 15:41

Blev titanic så känt igentligen. Det har hänt så många läskiga händelser men varför blev just Titanic så känt? Filmen är iallafall sååå bäst. Den känns inte jätte obehaglig när man kollar på den men när man lever sig in i det så känns det hemskt! Särskilt när barnen måste skiljas från sina pappor. Usch. Men så bra film. Se den om ni inte har sett den. :) är hemma från skolan och trött som vanligt och ont i huvudet..

Av Stella Menzies - 22 oktober 2013 09:57

Har redan ont i huvudet! Efter en timme matte. Har trååååååk

Av Stella Menzies - 21 oktober 2013 21:31

Ska sova nu men vill bah säga att imorgon blir det så SÄMST. Matte tisdag! Hatar. Vet inte om det blir så mycket bloggning imorgon för jag kommer vara jätte trött i huvet. Men vi ses! Förresten! Har använt mitt iTunes kort idag :)

Av Stella Menzies - 21 oktober 2013 18:14

Men jag har världens snyggaste tavla!

1D <3 är så himla glad över biljetterna! Läktare 2 på långsidan fick jag. Ska någon mer dit? Har försökt att göra allt för dem!! Älskar de! 5 killar 5 hjärtan 4 engelskmän 1 irländare..... Haha. 1D world. Grymt minne. Fick gå där med flera andra directioners. Samma intresse, samma livsstil. Fina grejor, dock väldigt dyrt men men vad är inte det nuförtiden. Ramade in plast påsen därifrån. Som minne. <3

Sedan var det ju 1D3D this is us bion. Bästa film jag sett på länge. Fångade en ordentligt. Önskade att alla såg den. För de som inte gjorde det missade något stort.

Hmm sedan då... Jo Madame tussauds i London. Det var verkligen gryyymt. Jätte häftigt verkligen. De såg så verkliga ut fast ändå inte. Eftersom att det inte går att få något så snyggt som dem ;) nä men verkligen roligt!

Dags att blicka framåt då! Fördriva tiden för fredag 13 juni kommer bli bäst på friendsarena!! Dock lite orolig över datumet (fredag 13) men hoppas det blir grymt ändå vilket jag antar.

Älskar Harry Niall Louis Liam Zayn. Ni är bäst! <3

Av Stella Menzies - 21 oktober 2013 17:48

Idag hade vi franska test i skolan. Det gick bra. Annars har det inte hänt så mycket. Åkte buss hem med en kompis. Är väääldigt trött. Gick upp halv 7. Nej tjugo över 6. Äh vet inte riktigt. Snart blir det pannkakor! Gotti.

Av Stella Menzies - 21 oktober 2013 08:12

Av Stella Menzies - 20 oktober 2013 21:42

Bara för att rubriker är så jobbigt. Hade tänkt sova nu. Upp tidigt imorrn och till skolan. Bläää usch. Men nästa vecka är det iallafall Höstlov :). Det blir ridning på onsdag istället för imorgon. Ändrade planer. Förresten: Besöksstatistiken ger inte heeeelt rätt siffror. Fast det kanske ni redan visste? Aja tjingeling

Av Stella Menzies - 20 oktober 2013 17:55

Jag har inte något direkt mål med min blogg. Mest skriva och få läsare. Men visst vore det kul om man kom upp på bloggplatsens topplista. Hade tänkt sätta det målet nu, för att ha ett mål. Det här målet är svårt att uppnå men inte omöjligt. Jag har bloggat sedan förra sommaren så jag är inte såå ny. Den topplistan jag vill komma upp på är flest besökare per dag. Unika besökare alltså. Siffran att slå just nu är 46 unika besökare per dag. Omöjligt tänker ni säkert. Aaa så tänker jag med men det är iallafall ett mål och om man ska sätta ett mål så är det inte meningen att man nästa vecka ska uppnå det. Detta kan ta 1 år minst. För på ett genomsnitt så får jag ungefär 46 unika per månad. (Fast siffrorna ökar ganska mycket ändå. Tack) men målet är ju att få över 46 unika per DAG isåfall och inte månad. Snälla hjälp genom att sprida, tipsa om min blogg. Tipsa till nära och kära, vänner. Ja... Kom också med tips till mig om blogg idéer. Tillsammans kan vi. (Dramatiskt). Nä men hoppas ni hjälper mig att uppnå mitt mål. Kram.

Stellsson

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards