stellamenzies

Alla inlägg under november 2013

Av Stella Menzies - 3 november 2013 21:33

Har inte så jätte bra minne från andra Höstlov men DETTA har gått väääldigt snabbt asså. På måndagen va gjorde vi då? Hjälp jag minns inte. Tror vi bara var hemma och sedan red på kvällen. Aaa nåt sånt tror jag. Tisdagen blev det ett Stockholms besök. Bäst. Tekniska museet, hovstallet och stan! Inte helt fel

På onsdagen var vi nog bara hemma och tog det lugnt. Hemma dag helt enkelt. På torsdagen gick vi på stan med Matilde och Edith och på kvällen gick vi bus eller godis runda jippie

Fredagen blev det stallet och rykttävling. Vann inte men vi var grymma ändå!! Ofc. Felix <3
På kvällen åkte vi till våran pappa och sedan tycker inte jag att helgen riktigt gills som Höstlov men idag var vi iallafall och badade. Kul :). Mitt Höstlov har varit bäst! Går ej att glömma. Även fast vi inte riktigt åkte någonstans så gjorde vi ändå nått åt situationen och allt blev perfekt ändå. Men nu är höstlovet slut och imorgon blir det skola. Sämst i världen. Men får hoppas att det går snabbt till jullovet iallafall och imorgon blir det ridning :) godnatt

Av Stella Menzies - 3 november 2013 10:54

Efter någon timmes morsande i sängen! Idag blir det äventyrsbad på schemat. Ses

Av Stella Menzies - 2 november 2013 23:49

Hmm vill bara säga att jag är gryyymt glad just nu. Gissa varför? Joo Smilla Berntsson följer mig på instagram! Hon har också gillat och kommenterat. Tack så jätte mkt <3 det gjorde min dag. Smilla och hennes syster Nellie är verkligen två förebilder inom mitt bloggande. Läser deras bloggar dagligen och ja det är lixom dom två bloggarna jag läser! Älskar dom. Bloggarna heter nellieberntsson.se och smillaberntsson.se

Just detta inlägg handlar dock lite mer om Smilla. Verkligen en stor förebild! Även fast hon är yngre än mig. Hon och hennes häst Keso äger världen. Hon har inte haft henne mer än ett halvår och vad gör hon? Jo tar seger efter seger i hoppningen innan jag ens hinner sätta mig i sadeln själv. All kärlek till Smilla just nu. Hoppas verkligen hon blir lika stor som sin syrra! Godnatt

Av Stella Menzies - 2 november 2013 23:07

Varit på kyrkogården och tänt ljus <3

Av Stella Menzies - 2 november 2013 16:08

Jag har inte bloggat på länge men jag har inte riktigt haft tid! Igår när jag skulle till Norrköping så satt vi fast i en jätte lång kö typ halva motorvägen och där satt vi stilla i trekvart kanske. Idag var vi på stan och kollade på saker och åt på mcedonien ha. Men japp. Imorgon ska vi till Finspångs badhus och på måndag b ö r j a r s k o l a n. Bläääääääääääääääääääääääääääö. Det kanske kommer ett höstlovs inlägg alltså vad som hänt under höstlovet.

Av Stella Menzies - 1 november 2013 13:52

Hemma och nyduschad från stallet och rykttävling. Jag ryktade Felix med en tjej som hette Malva. Det gick jätte bra! Vi vann inte men jag tycker vi var bäst ändå!!! Vi var kungarna. Felix var lika söt som vanligt men lite jobbig för han snurra runt och skriade och när Mia gick in började han stegra lite men aja det gick ju bra ända. O han fick en liten knopp i pannluggen så han var lugnt sötast.

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards