stellamenzies

Alla inlägg under november 2013

Av Stella Menzies - 11 november 2013 21:40

En dag försent men. Vill säga hur mycket jag älskar min pappa.

världens bästa pappsi. Finns ingen bättre! Tro mig. Försöker alltid hålla humöret på topp, ett brett leende och bara är så bra även fast jag och Adam ibland kan vara jobbiga.

Alla tjatar om vad en bra förebild är och yada yada. Jag behöver inte diskutera det för jag vet att en bra förebild är som du! Att ha sin släkt borta i England är inte alltid lätt. Att inte få träffa dom så ofta man vill. Det är vad jag kallar coolt. Du kan springa så snabbt du kan, stå på händer och skejta. Skitsamma du kommer aldrig bli lika cool som min pappa. Alla minnen. Allt roligt. Så kul vi har! Det blir fler sådana. För pappsi, du är bäst. Det är bara att inse att inget kan slå dig. Du kanske inte lyckas så bra du vill i dina springlopp. Det spelar ingen roll! I mina ögon är du alltid en vinnare. Du ska vara sååå stolt.

varför jag skriver allt detta idag och inte igår är för att jag vill att du ska veta att jag gillar dig varje dag. All kärlek till pappsi just nu! Kram

Av Stella Menzies - 11 november 2013 21:15

Fick bumling idag som jag tänkte ;) det gick jätte bra och han är mer ridbar nu. Han är fortfarande ganska snabb och så men aja. Gosig och allt sånt är han ju osså! Den 30 november ska jag vara med i en hopptävling med Felix! Jag kanske får honom nästa gång vi hoppar på lektion också så vi kan träna för jag har aldrig hoppat han dock.

Imorgon blir det 2 prov! Engelska och Matte! Få se om jag orkar

Av Stella Menzies - 11 november 2013 16:31

Snart blir det stallet! Det är kallt och mörkt så hoppas veeeerkligen vi får rida inne! Vilken häst jag kommer få? Jag tror jag får Bumling för jag hade honom sist. Idag slutade jag 10 över 3 (eller aa 15 över men vi jobbade 5 minuter extra idag) det känns faktiskt ganska chill att ha en halvtimme längre. Det är lugnt och man hinner prata med lärarn och sånt. Ha de bla :)

Av Stella Menzies - 10 november 2013 21:21

Skola imorgon och 2 prov denna vecka! Åhhh jobbigt. Känns ganska skumt att lärarna ger så här mycket på en gång. Vi måste ju hinna tänka igenom allt. Men nä det hinner vi inte med. Det känns som om lärarna inte pratar med varann om när dom ska lägga proven så dom inte lägger samtidigt men det verkar inte ens som om dom pratar arbete på sina möten ;) nog med klag nu. Imorgon blir det ridning och jag antar att jag får Bumling igen. Tråååk vecka blir det men nästa helg blir det fest :D

Av Stella Menzies - 10 november 2013 15:59

Läskig läsk är bäst. Cola, Fanta och julmust :D kunde faktiskt bära 6 stycken samtidigt!

Av Stella Menzies - 10 november 2013 12:58

Kommer inte göra någonting. Tror jag iallafall. Tat lugnt. Läsa på franska... Ja det blir väl det. I think.

Av Stella Menzies - 9 november 2013 23:38

varför ändrar jag min blogg hela tin? Namn, utseende, bilder osv jadu jag har ett simpelt svar. Jag vill förnya, utveckla och bli nöjd med bloggen. Att man blir nöjd med sin blogg tycker jag är viktigt och försöka få den till sin egen. Alltså tex att det här är min stil. Viktigt. Sedan att förnya den skulle jag som läsare tycka vara roligt. Att få se nya utseenden och inte bara gamla vanliga. Så det är mest det. Just nu är jag väldigt nöjd med min blogg och ska försöka att låta den vara ;)

Nu är det bara topplistan kvar att komma med på ;). @---)---- en ros. Haha skulle bara testa. Godnatt! Skönt att få ännu en sovmorgon.

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards