stellamenzies

Alla inlägg under november 2013

Av Stella Menzies - 14 november 2013 20:45

Hjälper mamma till festen. Inte världens mest lyckade dag men. Imorgon kommer det förmodligen ett inlägg om mammsi för hon blir 40! :)

Av Stella Menzies - 14 november 2013 16:36

Vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Orkar inte faktiskt. Jag skriver mer om dagen senare och så får vi se om det blir nåt annat inlägg

Av Stella Menzies - 13 november 2013 21:29

Av Stella Menzies - 13 november 2013 19:32

Som rubriken säger är sant. Jobbigt men fick mycket gjort iallafall. Imorgon är det torsdag och sedan fredag! I helgen blir det partaj :D

Av Stella Menzies - 13 november 2013 17:51

Ordet perfekt. Vad är perfekt? (Förutom 1D då såklart haha) nej men vad är perfekt och vem är perfekt?

Om man har en överens kommelse med någon är det lätt att man säger perfekt om något blir jätte bra osv. Så då är det perfekt. Men annars tycker jag inte att man använder ordet perfekt på saker och sånt utan det blir personer.

Hur ser man ut om man är perfekt? Det går väl inte äns att se ut så för vad är perfekt? Smal? Jämnt ansikte? Liten näsa? Muskler? Klara ögon? Fint hår? Skulle kunna hålla på såhär hur länge som helst. Sedan har inte alla samma uppfattning om ordet perfekt heller.

Jag, som alla andra använder såklart ordet perfekt eller perfa. Vilket betyder detsamma. Men jag är VÄL medveten om att alla har olika uppfattning :)

Samma sak med ordet normal. vad är normalt och vem är normal? Exakt samma sak där. Samma där har ju alla olika uppfattning men om någon skulle sagt: var normal, till mig så hade jag rätat på mig och bettet mig som de flesta andra. Inte sticka ut i mängden lixom. Är det normalt? Är man normal då eller vad? För isåfall vad tråkigt det måste vara att vara normal.

Kom ihåg. Stick ut genom att vara dig själv. Inte härma alla andra. Ohh jag lovar. Du blir mer säker i dig själv ;)

Kram

Av Stella Menzies - 12 november 2013 21:29

I skolan hade vi ett prov i matte. Vi skulle egentligen haft engelska prov också men läraren var sjuk. Så strunt i det så tar vi 2 prov nästa vecka istället. *plugga lagom*. Tog bussen hem och har tagit det lugnt hela kvällen. Skönt faktiskt. Imorgon blir det ny dag. Onsdag. Få se vad som händer då. Inget planerat förutom att vi åker till pappsi och sover en natt där. Japp hejdå!

Från en kompis instagram. Stämmer perfekt. ordet perfekt asså.

Av Stella Menzies - 12 november 2013 21:23

Gosi vantar! Grå stickade vantar med mönster. Ääääälskar! Tack mammi

Av Stella Menzies - 12 november 2013 08:25

Chino Bell

Det här är jag


Hej jag heter Stella och är en 13 årig directioner. I min blogg får du följa mitt liv men framförallt mitt största intresse: RIDNING

stella@tyfonmail.se

Fråga mig något

2 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Något speciell ämne du letar efter?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

puss-o-kram-skum-banan

Här är alla välkomna!  

Mina djur

SOFIA


Sofia är min fina svartvita katt som jag har haft länge! Bästa katten ever!

 

Tyson

Tyson är inte bara min katt men han är väldigt kelig. Han är svartvit. RIP Tyson Honungskaka Skeppet Vasa. Du är såå saknad

 

Charlie

Charlie är min kanin som jag fick i höstas. Han är en blandning mellan lejonhuvad vädur och dvärgkanin. Han är jätte duktig på att hoppa och tycker det är kul!

 

Bumling

Bumling är världens finaste häst som jag ville ska få vara med på min blogg ett tag!     


Ovido - Quiz & Flashcards